پانکردیسم ملغمه ای از خشونت و سربری و وحشیگری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 6 تير 1395
بازدید : 772
نویسنده : مشاور

 گروه سیاسی:در پی انتشار سلسله اخبار آکام نیوز از درگیری های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اشنویه با اشرار تروریست دمکرات،روزنامه وطن امروز،ضمن چاپ خبر آکام نیوز،در گزارشی تحت عنوان؛"اربیل را حاج قاسم سلیمانی نجات داد اما اقلیم کردستان اشرار را روانه ایران می‌کند"،به تحلیل این حادثه پرداخت.

مشروح کامل گزارش روزنامه وطن امروز که در شماره1911 مورخه 30 خردادماه 1395 در صفحه دوم این روزنامه منتشر شد،به این شرح است؛

گروه سیاسی روزنامه وطن امروز:اطلاعات جدید از درگیری اخیر نیروهای ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشرار حزب دموکرات در منطقه اشنویه، از هلاکت برخی فرماندهان این اشرار خبر می‌دهد.

به گزارش«وطن امروز»، در درگیری اشراروابسته به حزب دموکرات با نیروهای سپاه روز چهارشنبه در منطقه اشنویه 12 نفر وابسته به تشکیلات تروریستی موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران به هلاکت رسیدند. روز گذشته نیز تصاویر جدیدی از هلاکت این تروریست‌ها منتشر شد تا ضمن آشکار شدن اشراف اطلاعاتی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر منطقه، بخشی از عمق فاجعه‌ای که برای این تروریست‌ها رخ داده آشکار شود.

این اقدام یعنی انتشار محدود تصاویر اشرار به هلاکت رسیده در اشنویه، در پاسخ به ادعای رسانه‌های وابسته به این تروریست‌ها در منطقه اربیل عراق صورت گرفت. 

پنجشنبه 27 خرداد، ساعاتی پس از درگیری‌های اشنویه، تلویزیون «رووداو» منتسب به نچیروان بارزانی، نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق که به تریبون تروریست‌ها تبدیل شده است، برای پوشش اخبار این درگیری‌ها و در حمایت از این تروریست‌ها، مصاحبه‌ای با کاوه بهرامی، عضو کمیته مرکزی دموکرات انجام داد و در این مصاحبه اطلاعیه سپاه درباره جزئیات این درگیری را تکذیب کرد.

وب‌سایت‌های وابسته به تروریست‌های موسوم به دموکرات نیز خط تکذیب را در پیش گرفتند. با این حال اما انتشار تصاویر کشته‌‌های درگیری اشنویه باعث شد این‌بار تشکیلات تروریست‌ها ناچار به پذیرش این تلفات سنگین شود.

این اعتراف بویژه پس از آن صورت گرفت که تصاویر کشته‌‌ها و همچنین کارت شناسایی خونین کمال خضری،از فرماندهان ارشد این تروریست‌ها در سایت‌های خبری محلی ایران منتشر شد. 

 

در اطلاعیه تروریست‌ها آمده است که؛

در درگیری‌های روز چهارشنبه نیروهای تروریست این گروهک، با نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در اشنویه تعدادی از تفنگچیان دموکرات کشته و زخمی شده‌اند که در آینده با انتشار اطلاعیه نام آنها را در اختیار همگان قرار خواهند داد!

در این اطلاعیه بر خلاف نخستین اطلاعیه شورای نظامی که اعلام کرده بود کسی از تروریست‌ها کشته و زخمی نشده است اعلام شده تعداد زیادی از نیروهای این گروه کشته و زخمی شده‌اند. 

اما پس از انتشار تصاویر تروریست‌های کشته شده، رسانه‌های محلی گزارشات و اطلاعات قابل تاملی درباره ماهیت تروریست‌ها منتشر کردند.

سایت محلی آکام نیوز در این‌باره نوشت:

کمال خضری، فرمانده مطرح تیم تروریستی اشنویه دموکرات، توسط رزمندگان سپاه به هلاکت رسید. تیم‌های تروریستی حزب کردستان ایران وابسته به جناح مصطفی هجری (دبیرکل فعلی حزب) که از روز۲۶ خرداد در منطقه مابین روستاهای «سرگیز و قره‌سقل» اشنویه با نیروهای سپاه پاسداران قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) درگیر شدند، متحمل تلفاتی شده‌اند.

 

بیمارستان اشنویه نیز قرنطینه شده است اما اخبار رسمی اولیه حکایت از هلاکت کمال خضری و 8 نفر دیگر از تروریست‌ها دارد.




:: برچسب‌ها: پانکردیسم , پان کردیسم , کردستان , سربر , وحشی , ایران , ترکیه , سوریه , عراق , تروریست , پژاک , دموکرات ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با توجه به شرایط منطقه و رشد داعش در سوریه و عراق و در راستای آن رشد تروریست و گروهک های پان کرد در این تارنما به بررسی تحرکات گروهک های پان کرد خواهیم پرداخت. پان کردیسم یک جریان منحرف و ایران ستیز هست.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بررسی گروهک های پان کردیسم و آدرس antiterror.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 41167
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com